HOTEL PARADISE 21| z wizyt膮 w MA艁PIM GAJU i na KAWIE Z 馃挬
119,881
Reddit
Zapraszam tutaj 馃憞

馃尭 facebook.com/prostracja/
馃尭 instagram.com/prostracja/
馃尭 prostracja@gmail.com

Zmontowa艂 Mateusz Wilczy艅ski

殴r贸d艂o: player.pl/playerplus/hotel-pa...

Komentarze
  • Dionk
    Dionk

    Ma艂a Ania ? jak to jest ten phantom do 膰wicze艅 rko

  • Maja Przybylska
    Maja Przybylska

    ale zajebisty bidon na wod臋

  • Julia
    Julia

    Kuchenne rewolucje i mistrzowskie ci臋cie s膮 the best 鉂わ笍鉂わ笍 czekam z niecierpliwo艣ci膮 na nast臋pne odcinki bo ogl膮dam je tylko z tob膮 鉂わ笍馃槀

  • Olivia Faron
    Olivia Faron

    b艂agam o wiecej鈥

  • Sofijkaa
    Sofijkaa

    Julka mi si臋 wydaje, nie jestem pewna ale to jest chyba tak 偶e oni na ko艅cu wybieraj膮 mi艂o艣膰 albo pieni膮dze

  • Polciaqqq
    Polciaqqq

    Kto艣:po艂膮czenie w臋偶a i wie艣niaka nie istnieje Adam: pa tera

  • Micha艂 Gwiazda
    Micha艂 Gwiazda

    musz臋 musz臋 wiedzie膰 co to za rega艂y

  • Pola Piasecka
    Pola Piasecka

    Kuchenne Rewolucje w czwartek o 21:30 Tylko na TVN

  • Bernardeta K
    Bernardeta K

    Czekam na odcinki z mistrzowskiego ci臋cia 馃榿

  • Madzia Samociuk
    Madzia Samociuk

    bo simsy to zwierciadlo zycia, wiem z autopsji

  • Natu Griff
    Natu Griff

    Julka: "Przyja藕艅 to jednak pi臋kna rzecz" Lakarnum: **triggered**

  • Sara
    Sara

    Ogl膮danie tego odcinka musia艂am sobie roz艂o偶y膰 na 3 dni馃槀 na trze藕wo si臋 nie da

  • lunonick
    lunonick

    Pami臋tam jak nagrywa艂a艣 lps

  • Adam Trzaskowski
    Adam Trzaskowski

    ja dalej nie mog臋 uwierzy膰 w wiek tych os贸b tam. Oni wygl膮daj膮 na 30 par臋 lat, a tu takie 23. I cant......

  • assasello987
    assasello987

    A ja mam takie pytanko czy wroca jeszcze filmy o sztuce, o malarstwie ?

  • al3xvc _
    al3xvc _

    3:50 imo z twarzy adam wyglada jak suse艂

  • Olga Szulewska
    Olga Szulewska

    Sk膮d masz taki super kubek?

  • Verters
    Verters

    Umiem po w臋giersku: to nie w臋gierski tylko j臋zyk ma艂p xdd

  • jestem_bo_tak
    jestem_bo_tak

    19:01pszycholog szkolny be like

  • Ana
    Ana

    jezu kocham ci臋 baboooo dawaj zapro艣 monta偶yst臋 na ogl膮danko skoro tak si臋 wci膮gn膮艂 ahhsadg

  • Zuza G. z. m p.
    Zuza G. z. m p.

    Znak zoodiaku ,,Sneika,, to w臋偶ownik 馃槄馃悕

  • HikariKanade
    HikariKanade

    Woda dostarczana w ka偶dej dzielnicy ma swoje wodoci膮gi, przez co zale偶nie te偶 od stanu rur woda jest tam r贸偶na, oraz jako艣ci wody ju偶 na pocz膮tku, 偶eby woda by艂a zdatna i zda艂a testy sanepidarne cz臋sto musi doj艣膰 do zabieg贸w r贸偶nego rodzaju aby normy by艂y spe艂nione - na przyk艂ad dodatek chloru, mo偶e by膰 te偶 tak, 偶e woda jest po prostu twarda b膮d藕 ma za du偶o siarczan贸w magnezu i sodu, generalnie to nie 艣wiadczy o tym, 偶e wod jest mniej bezpieczna, wystarczy kupi膰 odpowiedni filtr do wody ;) powinien pom贸c

  • Jaros艂aw Juszkiewicz
    Jaros艂aw Juszkiewicz

    Zawsze mog艂a by艣 pracowa膰 w 偶abce i nagrywa膰 g艂upie filmiki na tiktok.

  • Blueee
    Blueee

    Prostracja mo偶e p贸jdziesz do 5 edycji, codziennie bym ogl膮da艂a

  • Natalia Bogucka
    Natalia Bogucka

    ten lektor mo偶e ci si臋 wydawa膰 inny, vo chyba miesi膮c temu umar艂 ten co by艂 g艂贸wnym lektorem.

  • stray rat
    stray rat

    26:22 WOW ALE TO BY艁O BEZPO艢REDNIE "Czemu mnie nie wybra艂e艣? " "W sumie to chuj*wa jeste艣"

  • SaradaChannn
    SaradaChannn

    3:24 a) mo偶e za d艂ugo sta艂a przefiltrowana. mo偶e jedynie 12 godzin b) wyla艂a艣 pierwsz膮 po przefiltrowaniu?

  • kocham.ciastka
    kocham.ciastka

    Jedyne na co zawsze zwracam uwag臋 na twoich filmikach to ten piesek i patrz臋 kto si臋 tam podpisa艂 heh, ja ogl膮dam tylko ameryka艅ski hotel paradise, bardziej ciekawy hehe

  • carrot with hummus
    carrot with hummus

    zapro艣 monta偶yst臋 na ogl膮danie!!

  • Klaudia Klaudia
    Klaudia Klaudia

    Przesta艅 prosz臋 tak farbowa膰 w艂osy! :(

  • PumaYolo Chemia
    PumaYolo Chemia

    Ej rly czy ta Ania nie zna angielskiego ? hhaaha okej troche dziwne troche crepy, ale mostly sad

  • Mather.
    Mather.

    Zapalmy znicz dla Tomasza Knapika [*]

  • Manga_i_Ja
    Manga_i_Ja

    Dawaj glejt xd

  • Pola Paurowska
    Pola Paurowska

    Blondino Latino to ludzka wersja Peanutbuttera z BoJacka

  • Zamaskowany DJ
    Zamaskowany DJ

    ma艂pki sraj膮 a ludzir robi膮 z tego kawe

  • oliwia.rozwod
    oliwia.rozwod

    Julka b艂agam powiedz sk膮d ta butelka hshshsh

  • Xxx
    Xxx

    10:16

  • raevicaa
    raevicaa

    Julka odno艣nie wody Mo偶e mie膰 kamie艅. Mo偶e by膰 okamieniona i tego nie zmienisz to kwestia dzielnicy

  • __kinius__
    __kinius__

    Jak masz nowy filtr to kilka pierwszych przefiltrowan b臋d膮 takie troch臋 z dziwnym posmakiem

  • Grunge_b*tch
    Grunge_b*tch

    Heyyyy

  • Patryk Wo藕niak
    Patryk Wo藕niak

    Jejuuuu mi tak szkoda Ani pod koniec :(

  • Patryk Wo藕niak
    Patryk Wo藕niak

    Boshe mia艂em identyczne komentarze jak to ogl膮da艂em xDD Tyle 偶e bardziej emocjonuj膮ce xDD Szczeg贸lnie 偶e w nocy ogl膮da艂em i na pewno obudzi艂em SOMSIAD脫W moimi komentarzami i wybuchami emocji xDD

  • Jestem w twojej szafie
    Jestem w twojej szafie

    Prostracja, bo ten filtr trzeba najpierw wyp艂uka膰

  • Ewriss
    Ewriss

    Ten Maciek brzmi jak Roxmb czy jakos tak

  • _niobe
    _niobe

    Jak chodzi o zwierz臋ta okradaj膮ce z jedzenia to mam tak膮 pi臋kn膮 histori臋. Kilka lat temu, z rodzin膮 spacerowali艣my po Ko艂obrzeskiej promenadzie, w tym momencie do mojej cioci ze 艣wie偶o zakupionym lodem, podlecia艂a mewa, kt贸ra zar膮ba艂a jej tego loda w ca艂o艣ci i z nim odlecia艂a

  • Iwona Chwierut
    Iwona Chwierut

    Ja tam ogladam przynajmniej odm贸偶d偶a.

  • soju
    soju

    5:10 lol

  • Zuuuuza xDDDDDD
    Zuuuuza xDDDDDD

    elo馃檪

  • yoonbum is my mother
    yoonbum is my mother

    Ja tak czasem mam 偶e jak zmienie filtr to mam gorzk膮 wode przez jaki艣 czas jest gorzka, mo偶e to dlatego

  • Eric Cartman
    Eric Cartman

    o boze jak ja cie dawno nie ogladalem XDD

  • Pawe艂 Lubka
    Pawe艂 Lubka

    5:15 Graj膮 w bierki karty to dla nich za du偶o

  • Dddd 2009
    Dddd 2009

    Najlepszy hyperion i RMF dragon

  • Marta Slonecka
    Marta Slonecka

    Je艣li chodzi o wod臋 to niekt贸re dzielnice maj膮 wod臋 z r贸偶nych filtr贸w (warszawy). W jednej dzielnicy woda b臋dzie mia艂a wi臋cej 偶elaza a w innej ma mniej.

  • Merc Vs
    Merc Vs

    Mo偶e masz filtr z magnezem ?

  • Rebeka Usowska
    Rebeka Usowska

    z kim ona gada w 0:56? xd

  • El偶bieta Koralewska
    El偶bieta Koralewska

    Zr贸b filmik otwieram kalendarz z figet toys

  • miley_m
    miley_m

    Nie wiem, co zrobi臋 ze swoim 偶yciem, jak ta seria si臋 sko艅czy :D

  • Marta J臋drzejewska
    Marta J臋drzejewska

    Obstawiam 偶e na Bielany si臋 przeprowadzi艂a bo tu jest okropna woda XD

  • eloeloeloeleo
    eloeloeloeleo

    ogarnia kto艣 jak si臋 nazywa to o fryzjerach? bo w sumie mnie zach臋ci艂o

  • polnazing
    polnazing

    szacun za piosenk臋 z undertale

  • SophiX
    SophiX

    Nowa seria- top model

  • Maja Ku艂aga
    Maja Ku艂aga

    Maciek ziewa Chwil臋 p贸藕niej Julka ziewa Chwil臋 p贸藕niej ja ziewam Kodeks ziewania

  • Victoria B
    Victoria B

    dobra ale czemu ten typ ma wytatuowane na klacie "1596" w sensie chodzi o odcinek m jak mi艂o艣膰 czy mo偶e o przeniesienie rezydencji kr贸lewskiej do warszawy bo nie ogarniam XD

  • Anna Florczak
    Anna Florczak

    Yea

  • Daniela Zawadzka
    Daniela Zawadzka

    No nareszcie

  • PY ZA
    PY ZA

    Ej ja nie wiedzia艂am jak pozyska膰 t膮 kaw臋 XD

  • Aszix
    Aszix

    EJJ BEZ JAJ tez mam gorzk膮 wode gdy ja przefiltruje. Hmmm

  • maka paka
    maka paka

    13:20 HELP NIE MOG臉 PRZESTA膯 SI臉 艢MIA膯 XDDDDDDD

  • Majka
    Majka

    ale to jest LOVE ISLAND A NIE HOTEL PARADISE

  • luiza laskowska
    luiza laskowska

    Jesli ktos regularnie pije wode wyczuwa roznice w ste偶eniu ph czy jest bardziej zasadowa czy podchodzi pod norme odpowiedz dla ciekawskich xD

  • Lilith Menoras
    Lilith Menoras

    ta woda mo偶e mie膰 taki smak od chloru i fluoru, spr贸buj przefiltrowa膰 j膮 dwa razy. albo dodatkowo j膮 przegotowa膰

  • A dlaczemu
    A dlaczemu

    Adam - skromny ch艂opak 偶e wsi

  • Petit Evil
    Petit Evil

    Mysle ze jasniejsze wloski jak na profilowym bardziej pasuja, tak ciemny a zarazem jaskeawy kradnie uwage od twojej slicznej cery 鈾

  • Lovely Purple
    Lovely Purple

    2:38 w艂膮czy艂 mi si臋 w g艂owie wers 'What's in your heeeead, in your heeeead' z "Zombie" Cranberries xD

  • Pirug_ _
    Pirug_ _

    a ja si臋 ostatnio dowiedzia艂am 偶e Adam reklamowa艂 hypodsy i jak widzia艂am jego story na ig hypots贸w to mia艂am takie wtf, sk膮d艣 kojarz臋 tego w臋偶a

  • Pozytywnie Negatywny
    Pozytywnie Negatywny

    Z t膮 wod膮 to zale偶y od dzielnicy bo u mojej siostry jest gorzki posmak a u mnie po drugiej stronie Warszawy mam wode normaln膮.

  • Dawid Piotrowski
    Dawid Piotrowski

    3:10 a przela艂a艣 wod臋 kilka razy przez ten filtr? Bo najpierw trzeba wla膰 tak z 2-3 dzbanki 偶eby mo偶na by艂o potem filtrowa膰 i pi膰 t臋 wod臋

  • Cardshunter
    Cardshunter

    Blondino latino, Chris, Maciek, Matt, Marietta, Martyna, Viola, Ania i ,,jaki艣 Adam" (pozdro dla kumatych) reklamowali Hypepodsy. Najwi臋cej skam贸w reklamuje Blondino, Chris (swoj膮 drog膮 jest w agencji spotlight) i Marietta bo te偶 smille secret i te skamy co team X. Najmniej bo naliczy艂em tylko 1 scam i 1 drop shipping (ale bez afery) reklamowa艂 ,,Jaki艣 Adam" i Ania, oczywi艣cie mo偶e by膰 wi臋cej u nich tego, ale my艣le 偶e przez wizerunki ci mieli najmniej ofert. A blondino i chris to chyba wi臋kszo艣膰 to skam co reklamowali.

  • xXROSEXx
    xXROSEXx

    Czy mog艂abym prosi膰 o to, aby napisy by艂y odwr贸cone, 偶eby da艂o si臋 je czyta膰? Prosz臋? 馃槶 Kc Julka 鈾ワ笍

  • Helenq Nm
    Helenq Nm

    Kiedys jeszcze bylo takie 鈥瀟op model鈥 鈥瀖am talent鈥 dla projektant贸w to tez super bylo

    • natalia kosyl
      natalia kosyl

      Project runway

  • Gor膮ce P艂atki
    Gor膮ce P艂atki

    Co jak co. Blondino by艂 cringowy I nadal troszk臋 jest Ale jakbym mia艂a ogl膮da膰 ten program to chyba tylko dla niego. Mimo wszystko jest najnormalniejszy ze wszystkich byczq贸w w tej clown fiescie.

  • Caxi
    Caxi

    Przykro mi, ale w Simsach nawi膮zywanie relacji jest jednak bardziej skomplikowane ni偶 tam...

  • Karo Szewska
    Karo Szewska

    ja do wody: ten smak to w艂asnie z powodu zmiany filtra, po kilku przelaniach zniknie

  • Claudia
    Claudia

    Kiedy masz sobie wolny dzie艅 i chillujesz bomb臋, a nagle wje偶d偶a temat kawy Kopi Luvak (najdro偶szej kawy), kt贸r膮 Ty sprzedajesz w pracy i ba艅ka p臋ka bo przypominasz sobie, 偶e jutro ju偶 trzeba do pracki ;___; dzi臋ki hotelu paradise, dzi臋ki...

  • Your Muse
    Your Muse

    Trzeba by艂o w 艁odzi zosta膰 i pi膰 piliczanke bez filtrowania 馃檮

  • Klient Googla
    Klient Googla

    Hej Mi艣ku, je艣li to Bemowo, Jelonki lub 呕oliborz to problemem s膮 stare rury i nic nie zmieni smaku tej wody, szukajcie chaty w centrum lub na Mokotowie :) A kawa jest z Luwaka, tj z 艂asicy, tj z 艂askuna.

  • Lunka Art
    Lunka Art

    27:11 Blondino ma tak膮 min臋, jakby na ognisku opowiada艂 "straszn膮 histori臋" o morderstwie, w kt贸rej to On jest czarnym charakterem, ale musia艂 si臋 w ko艅cu tym z kim艣 podzieli膰... 馃槀 Robi臋 screena! "zbieram takie ryje" 馃槀

  • Thopaz Onyx
    Thopaz Onyx

    Co Marta takiego powiedzia艂a Adamowi, 偶e takie reakcje?

  • Natka Slow
    Natka Slow

    polecam sezon 2, chodzilabys wkurwiona na jednego uczestnika non stop XDD

  • DrHouse237
    DrHouse237

    Smak wody wynika z tego, 偶e Warszawa jako bardzo du偶e miasto czerpie wod臋 z r贸偶nych uj臋膰. W Krakowie te偶 tak jest, 偶e po艂owa miasta ma spoko kran贸w臋 a druga tak膮 2/10

  • Pudzianki
    Pudzianki

    Szczerze to ja mia艂am lepsze mi艂osne historie na zielonej szkole w czwartej klasie XDDD

    • Pudzianki
      Pudzianki

      @Melania dzi臋ki, jestem najwyra藕niej 艣lepa 偶e nie zauwa偶y艂am

    • Melania
      Melania

      Szczerze*

  • Magda Nowacka
    Magda Nowacka

    8:32 czy to czym bawi si臋 Maciek to jest chu艣tawka BDSM czy o co chodzi 馃檲

  • Magda Nowacka
    Magda Nowacka

    艁贸dzka kran贸wa najlepsza pozdrawiam 馃挦

  • xAnnysee
    xAnnysee

    5:10 k贸艂ko i krzy偶yk

  • Alicja G
    Alicja G

    Smak wody zale偶y od rur w budynku :) nawet w obr臋bie jednej dzielnicy jest ro偶na Jak mieszkasz starym budynku to cz臋sto si臋 nie poleca pic wody z kranu (jak np. w budynkach Politechniki Warszawskiej)

  • olencjakwiatencja
    olencjakwiatencja

    No monta偶ysta przeszed艂 dzi艣 sam siebie xd

  • Sracek666
    Sracek666

    Skoro tak bardzo lubisz Mistrzowskie Ci臋cie (kt贸re jest suppi) to zapraszamy do skomentowania je艣li zechcesz

  • Blanka Gliniecka
    Blanka Gliniecka

    Kawa, o kt贸rej jest mowa jest mowa to prawdopodobnie Kopi Luwak. Kawa robiona z ziaren wydalonych od takiego jakby 艂asicolisa z Azji - ALE nie m贸wi si臋 o tym, 偶e te zwierzaki jedz膮 ziarna kawy g艂贸wnie podczas stresu i hodowcy stresuj膮 je, 偶eby one je jad艂y. Jest to bardzo nieetyczny zabieg.

  • Mrs. Letter
    Mrs. Letter

    Nowy typko the best! c:

  • rob bob
    rob bob

    czekam na te odcinki zawszeeee

Kolejny